Hovslagare, klippning och höstlov!

Igår fick jag höstlov, gud så skönt, och verkligen så passande då jag har varit väldigt skoltrött se senaste veckorna! Men tråkigt nog så måste största delen av detta lov tillbringas med att plugga massor, tyvärr! Menmen, skönt med lov i alla fall!

I förrgår var Lotta hos oss och skodde bara om Quilas bakhovar eftersom hon för inte så länge sedan skodde om fram eftersom han hade hovbölden så då behövdes inte det göras än :)
Vi har också hyrt Marias klippmaskin så ska vi klippa Quila idag, men först ska jag bada honom för han är hur skitig som helst!

Ridningen i veckan har gått rätt så bra! Igår skrittade jag som vanligt fram ca 20 min och travade och galoperade lite på vägen utanför stallet, Quila var jätteglad :)


Kommentarer
Postat av: Carita

julia du får lägga ut bild sen på quila<3 ;) kram

2011-10-29 @ 21:37:09
URL: http://stockholmryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0