Lektion & helgens uppdatering

Så var måndagen avklarad, skönt :)
Igår i alla fall så var jag & mamma och kollade när Gullan tävlade på Mälarhöjden. Fanta såg jättefin ut och det blev dubbelvinst! Så jävla grymt!
Efter det så åkte vi till stallet och jag red Quila. Jag trimmade i ridhuset och han var för det mesta riktigt fin! Jag fixade också Quilas man som såg förjävlig ut .. Men nu är den jättefin :)
Idag var det lektion för Fredrik. Fredrik satt lite på Quila idag och det gick helt ok. När han skulle sitta upp så blev Q lite spänd och gick runt och så var han ganska spänd då i början av passet eftersom han var lite rädd när Fredrik satt upp. Sen satt jag upp och travade av.
Stackars min lilla älskling fick också gå utan täcke i hagen idag då den som hade morgonutsläppet glömde sätta på .. :(
Alltså, HUR SÖT? ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fina ni är! <3<3<3 Puss Puss

2011-05-04 @ 17:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0