Placering!

Hej allihopp! Igår var verkligen en kanonbra dag på Runsten. Jag var verkligen nervös hela dagen eftersom jag ville så gärna att laget skulle bli placerade! Och det blev vi, det blev en 3:e plats för laget! Men allt var så himla nervöst ända in i slutet, sista ryttaren kunde avgöra om jag skulle förlora allt eller få två rosetter! För laget låg på 3:e plats och jag låg på 6:e plats individuellt, och om hon skulle slå mig i procenten så skulle jag inte komma placerad och laget komma 4:a, alltså inga rosetter! Men som tur va slog jag henne med några hundadelar!!! :D

Quila känndes helt OK under dagen. Han var lite matt inne på banan .. Och typiskt nog så var det solkatter på HELA ena långsidan precis där jag skulle göra en öppna, så det blev ganska knackigt eftersom han var så tittig där! Men är så glad att det börjar gå bättre för mig & Q, vi hade en liten svacka ett tag men nu är vi på uppgång känns det som, hoppas det hållet i sig!


Från vänster: Jessie Johansson, Frida Söderqvist, Jag, Kally Hansson.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Stort GRATTIS till alla i laget! Ni var superduktiga!!! Vilken rysare!!! :D Fina ritter på fina ponnysar! <3

2011-05-23 @ 23:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0