Lite vattenträning

Usch vad tråkigt väder det är ute! Och det är helt sjukt hur kallt det faktiskt är också .. Jag som trodde det var påväg mot sommartider :(
Idag i alla fall så skrittade jag fram ute och nu när det har regnat så mycket så är det ju perfekt att vattenträna lite! Quila var till en början ganska fjantig men på hemmvägen gick han i varje pöl, duktig ponni!
Sen gick jag in i ridhuset och trimmade lite och det gick inte så bra .. Han var jättesvår att få loss i högergaloppen så jag satt och försökte få honom lösgjord där typ hela passet.

Skulle ju också ridit för Pelle imorgon men eftersom min prao slutar halv 5 och jag rider halv 6 så finns det inte en chans att vi skulle hinna .. :(
Men mamma ringde Pelle idag och vi åker troligtvis och tränar för honom på Södertälje på lördagen. Det skulle vara perfekt eftersom det är tävling dagen efter också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0