Pelle träning igår

Igår var det ju som sakt dressyrträning för Pelle Duvefeldt hos oss. Och det gick så himla bra! Quila var hur avspänd som helst, jättefin form, bra trakt, ja allt! :D
Pelle var också väldigt bra, väldigt positiv och trevligt. Jag berättade mitt problem med slutorna och han förstod precis och förklarade bra hur jag skulle rida i själva slutan då han spänner till, men det gick jättebra! :D
Satt och kvar efter och kollade när han hade hopplektion och han verkade jättebra där också så jag kan verkligen tänka mig att hoppa för honom också! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att det gick bra för dig!!! :D

Ja, Pelle var jättebra tycker jag!!

2011-03-03 @ 13:15:24
URL: http://annashastblogg.blogspot.com/
Postat av: Anna

Roligt att det gick bra för dig!!! :D

Ja, Pelle var jättebra tycker jag!!

2011-03-03 @ 13:22:33
URL: http://annashastblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0