Tävlingen

Tävlingen igår gick bra! Första klassen som bara var en LA:1 kom jag 3:a i, andra klassen som var en LA:P1 kom jag strax utanför placering i. I första klassen känndes Quila ganska bra förutom att galoppen känndes lite överilad, fast sen när jag kollade på filmen såg det inte så ut, men så var min känsla iaf. I LA:P1 var Quila väldigt matt. Det blev inga riktigt bra övergångar från ökade traven eller den ökade galoppen. Annars tyckte jag att öppnorna blev bra. Men då stod det att han var för rak och på alla dom senaste protokollen har det stått att har varit för böjd!
Förövrigt skötte sig Quila bra förutom när jag skulle sitta upp då han blev skrämd och stutsa iväg lite ...














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0