Sommmarlov!

Idag fick jag sommarlov! Känns helt underbart skönt att tänka att man har 10 veckors ledighet framför sig :)
I sommar kommer Quila absolut inte gå på nått sommarbete eller så. Han kommer ridas precis som vanligt förutom när jag är borta då han får gå i skrttmaskin. Många ställer ju av sina hästar på sommarn men själv tycker jag det är bästa ridtiden på året! :)

I lördags red jag för Hanchen och det gick jättebra! Vi red mkt skrittpiuretter, enkla byten, öppnor och slutor. Öppnorna sitter verkligen skitbra nu på träning med riktigt bra flyt! Jag fick lite nya tips om hur jag ska rida i skrittpiuretten till vänster för han vill inte riktigt lika mkt åt just det hållet.

Igår skrittade jag ut i skogen med två i stallet och idag ska jag trimma lite i huset till Pelle lektionen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0