Pelle Lektion

Lektionen igår för Pelle gick väldigt bra. Jag har haft lite problem den senaste veckan att få igenom honom i vänster varv så vi började med det och det gick väldigt fort så släppte han till :)
Sedan red vi som vanligt öppnor och slutor och öppnorna känner jag är absolut inga problem längre, dom sitter skitbra! Slutorna gick riktigt bra igår också! Pelle sa att det var STOR förbättring redan sedan förra veckan så det känndes så himla kul! Det har alltid varit så att det varit för lite tvärning i slutorna men igår var det för mycket tvärning! Så då var det bara att minska tvärningen lite så blev dom nästan jättebra! :D

Jag hade planerat att fota min outfit igår också men vi glömde kameran hemma :( Men jag körde i alla fall på mina rosa lindor, vitt shabrak, ljusa ridbyxor & min nya vitrosa piké! Dom rosa lindorna har verkligen blivit favoriterna för tillfället! Så himla söta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0