Meeting

Igår red jag ju som sakt lektion för Pelle. Quila känndes helt ok. Skolorna gick ganska bra och pelle tyckte att slutorna var dom bästa han sett hitils, kul! Imorgon bär vi av mot Strängnes för 3-dagars meeting på Gripen! Ska bli sjukt kul! Jag ska rida sammanlagt 4 klasser på de dagarna.

Idag ska jag rida ett lugnt pass men rida mycket skolor och träna lite mellantraver, ska också smörja alla saker och packa allt som ska med. Jag badar Quila imorgon istället för ikväll då vi åker på eftermiddagen imorgon och då kommer han gå i hagen på dan och troligtvis rulla sig .. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

LYCKA TILL Julia!!!!

2011-06-30 @ 20:41:23
URL: http://annashastblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0