FEI DEBUT!

Idag var det tävling på Värmdö. Egentligen hade jag inte tänkt att starta någon av klasserna jag hade anmält mig till eftersom jag inte mått så bra. Men Gullan peppade mig att starta iaf en klass :)

Så jag strök mig från LA:P1 och red bara FEI:n. Det var min debut i FEI! Det var FEI inledande som jag red. På framridningen känndes Quila helt ok, ganska spänd och så men jag försökte att bara rida istället för att bli arg och irriterad när han var så spänd och skygga för saker. När jag red programmet var jag mest bara så fokuserad på att komma ihåg programmet så jag glömde att tänka på vissa saker. Det blev tyvärr 2 galoppinslag :( Men procenten blev i alla fall 60,53% och en 3:e plats. Tyvärr var det bara 2 placerade :(
Den som kom 2:a slog mig med bara 1 litet poäng, så jäkla irri!

Men jag är ändå nöjd med procenten med tanke på att det var första gången både jag & Quila red ett FEI program. Det var lång banan också och jag gillade faktiskt det mycket bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0