Hemma nu!

Hemma nu efter att ha haft en sjukt rolig helg i Strängnäs! Först när vi kom dit på fredagen lastade vi in Quila i boxen han skulle stå i som låg på anläggningen. Vi plockade in allt och gick sedan upp och checkade in på rummet där vi skulle bo som också låg på anläggningen. Sen på kvällen red jag en LA:1 och en LA:P1. I LA:1 var jag ganska nöjd och procenten blev 66,32%, vilket blev en 4:e placering. Sedan i LA:P1an fick jag 66,84 vilket blev en 3:e placering! Efter den dagen låg ställningen till så att jag låg 3:a i cupen ..

Sedan var det lördag och då skulle jag rida Lagtävlandsprogrammet. Quila kändes riktigt bra på framridningen! Men sedan när jag kom in på banan red jag fel väg 2 gånger, så klantigt!! Var inte alls nöjd efter ritten och procenten blev 62,28% vilket gjorde så jag drogs ner till en 6:e plats i cupen, surt ..

På söndagen var jag riktigt taggad! Då red jag en LA:P1 och Quila var väldigt spänd på framridningen då det blåste väldigt mycket. Men sedan när jag var inne på collectingring började han bli lite trött .. Procenten i den klassen blev i alla fall 67,11% vilket ledde till en 6:e plats individuellt och en 5:e plats i hela stora cupen! 

Här kommer bilder från helgen ..

Prisutdelning LA:P1


Quila trivdes i sin box

Ute på promenad

Våran myshörna


Massa pussar blev det :)




Kally & jag





Frida, Rickard & Ingela


Kally vann Stora Cupen med en av sina ponnysar, GRATTIS!


Helgens skörd ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ni va sååå duktiga !!!

Grattis ! <3

2011-07-15 @ 13:16:08
URL: http://teamds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Är så imponerad av dina skildringar av dina och Kilas fina tävlingar. Jättebra skrivet! Hoppas det ska gå lika bra i fortsättningen!

Stor kram Mormor

2011-08-18 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0