Avramling, lektion + semester för Q

I måndags efter meetinget fick Quila ledas ut, och igår red jag lösgörande och idag var det dags för lektion! Lektionen var redan kl 11 imorse .. Jag skrittade fram i skogen och sen när jag red fram på utebanan så kastar sig Quila och jag flyger av! Jag tappade luften och gjorde illa benet lite men inte mer. Sen börja lektionen och han var så jäkla fin! Tror aldrig han varit så fin som idag och det känns som ett väldigt bra avslut eftersom jag åker till landet idag i 2 veckor ... Tror Quila tycker det ska bli skönt med lite semester :)
Det är en tjej i stallet som ska kolla till Quila och sätta in honom i skrittmaskinen i 30 min varje dag.

Eftersom jag åker till landet så kommer det inte bli något bloggande under tiden jag är borta. Så jag passar på att hälsa alla mina läsare en trevlig sommar!!


Favoritbilden från helgen ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du inte gjorde illa dig alltför mycket :O

Vikken fiiin bild!!!

Kramis

2011-07-06 @ 21:58:42
URL: http://annashastblogg.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Duktiga ni är, ha en underbar sommar, hoppas vi ses på flera tävlingar framöver !!! Grymt fin bild !

P&k :) <3

2011-07-15 @ 13:12:52
URL: http://teamds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0