klippning

Nu har det vart lite segt med uppdateringen, igen!
Men i alla fall så har allt med Quila gått bra på sista tiden .. I måndags var det lektion för Fredrik. Han ska börja komma till oss varje måndag nu istället för varje torsdag. Quila var verkligen jättefin! Vi pressade honom ganska mycket i galoppen genom att rida mycket i på volten i förvänd galopp.
Och sen i tisdags så fanns det en ledig plats för Traudi igen så då red jag för henne. Så det blev två lektioner på raken men Quila led inte för det :)
Då red vi mycket öppnor + slutor och Quila var fin då också!

Idag har Quila också blivit klippt, ÄNTLIGEN! Tack gullan! Han hade verkligen blivit långhårig igen även fast det inte alls var speciellt länge sedan vi klippte honom ..

Sen så hade jag, mamma & Gullan lite julklapps utdelning, bättre sent än aldrig! ;)
Men sakerna jag fick visar jag imorgon för har inte tid just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0