:)


Nu kommer äntligen bilder på sakerna som jag fick av Gullan! :D

En jättefin almenacka med bara massa härliga bilder på Quila för varje månad! Jag älskar den!
Ett par vita skydd. Perfekt på framridning :)

Sen för några dagar sedan fick jag dessa ursnygga ridbyxor av mamma. Dom skulle kostat 1 229 och var nedsatta till 300 kr. Vilket kap! Och det var ett material som var gjort så det skulle svalka på sommarn.
Sen igår var jag&mamma på Stigbygeln och shoppade lite! Quila fick ett nytt bett, ett sånt där apple mouth i gummi, alltid bra att variera olika bett! Och mamma fick en ny jacka som var märket gersemi. Men sen när vi kom hem när mamma hann kolla lite nogrannare på jacka så såg hon jätte bredaxlad ut i den så vi åker till Stigbygeln idag igen och byter jackan och köper förhoppningsis nått annant roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0