Tävlingen igår!

Tävlade i Eskilstuna igår som jag skrev. Väldigt fin tävlingsplats och bra väder! Första klassen som var lagtävlandsprogrammet känndes Quila ganska bra i förutom 2 missar. Ena missen var att han bytte galopp i ena galoppserpentinen och den andra var att han sparkade bakut i galoppökningen när jag tryckte på honom lite .. Vet faktiskt inte varför han gjorde det men antagligen för han var ganska spänd och blev lite övertaggad när jag tryckte på lite extra med sporren. Procenten blev i alla fall 64,85% och blev en 3:e placering!

Sen var det dax för LA:P1. Quila känndes helt okej på framridningen och jag fick till bra öppnor och hyffsade slutor. Själva programmet är jag inte alls nöjd med, han blev ganska vinglig i öppnorna och så glömde jag bort var den ökade skritten skulle va så det blev -2 där. Procenten blev 62,36% vilket känndes lite tråkigt då jag vet att vi kan mycket bättre och på de senaste LA:P1orna legat på högre procent.








Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till 3:e placeringen! Bra jobbat! Puss & Kram <3 <3 <3

2011-08-15 @ 08:58:29
Postat av: Ditte

Hej! Va kul att du blev placerad! :) Grattis!

2011-08-16 @ 03:00:14
Postat av: Kally :)

Grattis till 3:3 placeringen:) Du ska till Vikbolandets RF va?;)

2011-08-17 @ 09:48:13
Postat av: Julia

Tack så mycket hörrni! :D

Ja Kally, jag ska dit, kul att du också ska det! Kram <3

2011-08-17 @ 15:41:23
URL: http://tequilajulia.blogg.se/
Postat av: Julia

2011-08-19 @ 08:19:51
URL: http://tequila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0