SHOPPING!

Idag har jag & mamma varit och shoppat på Hööks & Stigbygeln! Stigbygeln är lätt en av mina favoritaffärer :)
Det är så sjukt kul att shoppa hästsaker, men tyvärr mindre kul för mammas plånbok .. hehe ;)
Detta kom från Hööks:


Rundsydda tyglar till mitt rundsydda tävlingsträns.




Stallskor. Dock inte att rida i eftersom jag alltid rider med ridstövlar.


Detta kom från Stigbygeln:


Rosa Mia's lindor. Så sjukt gulliga!



Marinblåa Mia's lindor.


Vad kallar man en sån här? Hårboll? För er som inte vet så använder man denna till att göra en håruppsättning vid tävling. Kan visa i ett inlägg sen hur jag kommer ha.


Och nu till det bästa av allt! JAG SKA FÅ NYA RIDSTÖVLAR! Mätte alla mått idag ooch stövlarna kommer om typ 8 veckor! Jag är så himla glad!! :D
Det är ett par Cavallo Grand Prix Plus, så himla eleganta och fina!

Här är en  bild.

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt!!! Vilka fina grejer!! Wow, snygga stövlar! Jag har ett par likadana tyglar fast bruna, funderat också på att köpa ett par svarta...



Kram

2011-04-22 @ 08:23:03
URL: http://annashastblogg.blogspot.com
Postat av: ella C

gummityglar är jätte sköna,du borde tästa:D

fin blogg förästen!

2011-04-23 @ 19:07:08
Postat av: emma

har sånna stövlar dom blir jätte slitan på innsidan efter typ ett halv år!! men är SUPER sköna!! rekomenderar STARKT!!

2011-04-27 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0