Prao + tävling + lektion

Hej allihopp! Nu kom jag för ett tag sen hem från min praktik .. Som sakt så praktiserar jag på Kristian von Krusenstiernas dressyrstall! Har vart där i 3 dagar nu och det är ganska kul :) Jag får typ linda ben, spola av, smörja, fodra, borsta, leda mm. Det är såklart roligare också att praktisera bland hans alla fina dressyrhästar än på en ridskola tex!

Igår helgen så var det ju tävling på Siggesta med laget, det gick sådär .. Dagen började med att Quila blev rädd när min pappa ramla ner för en slänt så han skena 6 varv på framridningen, galna ponnyn! Så där någonstans förstördes dan hehe .. Han var ju hur spänd som helst efter det.

Igår red jag lektion förf Pelle och det gick så sjukt bra! Pelle sa att denna gång var nog den bästa gången hittils :D
Vi tränade mycket på att ta upp honom i riktigt fin uppvisningsform och galopparbete. Quila hade också världens gulligaste outfit, han hade sina rosa lindor och shabraket jag fick av mamma i påskpresent, så sött ♥

I måndags var jag också på Botkyrka och kollade när Gullan & några andra tävlade. Duktiga Gullan & Phantasia kom 3:a på 70,?%. GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Gullan

Tack sötnos! Bilderna var för övrigt fantastiska!!!! puss

2011-04-28 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0