Tävlingen + red molly

Tävlingen igår gick både bra och dåligt. Lagtävlandsprogrammet gick verkligen skit! Jag klantade till mig och red fel väg, han var jättespänd + galoppinslag i traven för han var spänd, så den känndes inte alls bra .. men kom i alla fall 2 i den klassen. Men i LA:P1 känndes han bättre, han var inte alls lika spänd. Men det är som vanligt jag får höra av dommarna att slutorna måste bli bättre, men det vet jag ju själv och vi jobbar på det ;) men kom i alla fall 4 i LA:P1! Så det var kul! :D

Och idag blev det ingen ridning på Quila, ledde honom bara ut i skogen. Men jag red Molly (den 4-åriga fux ponnyn) och hon var jättefin! STOR skillnad sen sist jag red henne, KUL! Och i början när jag bara skulle skritta henne så ville hon dra ner huvet och typ bocka lite, busponny! :P

Här är lite bilder sen tävlingen som mamma tog på framridningen :)
Ska försöka lägga upp film men man måste väll ladda in på yotube först då?! :S




tuvärr är dom lite suddiga :(


Kommentarer
Postat av: Kally<333

tycker det låter som en jätte bra tävling:) Och grattis till andra platsen! Blev du plaserad på 4:e platsen också??=D<3333

2010-09-27 @ 18:16:23
URL: http://stallslottan.blogg.se/
Postat av: didi

duktiga vän <3

2010-09-30 @ 23:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0