Hoppning

Blev att jag hoppade igår istället för idag. Kom till stallet så tidigt igår när det var ljust så tänke att jag lika gärna kunde hoppa då, och då stod det redan hinder framme efter hoppträningen också. Hade såklart hoppsdeln och det var verkligen ovant! Brukar ju inte hoppa alls ofta och rider alltid med dressyrsadeln annars. Quila var skitpigg eftersom han märke direkt att vi skulle hoppa! Men hoppade iaf inga höjder direkt men låg och rullade på ett litet räckte. Sen så  höjde vi lite och så hoppade alla andra hinder också :)
Märke verkligen att Quila tyckte det var kul, han letade direkt efter nästan hinder när jag hade hoppat ett. Jag måste verkligen börja hoppa oftare! :)

Idag ska jag bara skritta ut en bit i skogen och sen rida lång och låg på utebanan.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Quila tyckte verkligen det var skitkul att hoppa!!!Vilken fart ni hade! ;D <3<3<3

2010-09-30 @ 15:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0