Svar på kommentar

Såg bland kommentarerna att det var någon som ville att jag skulle ha en liten kort presentation om Quila för jag aldrig riktigt berättat hur gammal han är osv, och visst kan jag det!

Tequila är en vallack, han är född år 2002. Han är en fux men vit bläs och väldigt gullig rosa mule :)
Han kallas för Quila, men han har 100000 olika smeknamn men Quila är väll det vanligaste. Jag har nu haft honom i 2 år och har än så länge tävlat upp honom till LA:P1. Jag tävlar bara dressyr med honom då jag inte är så intresserad av hoppning, men han hoppar bra och tycker att det är jättekul så hoppar bara lite då och då hemma. Quila älskar också bananer, det är typ det bästa han vet! :D

Vet inte riktigt om du fick svar på allt du ville veta men hoppas det! Är det nått annart du/ni undrar är det bara fråga ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0