Lite uppdatering om ridningen

Tisdags:
Red jag lektion på Bröta för Fredrik. Det gick jättebra! Red lite slutor och Fredrik sa att det går frammåt, kul! En av katterna på gården kom in i ridhuset under lektionen och den var helt orädd för hästar så den satt i mitten av volten när jag galopperade runt, och när jag skulle minska volten så satt den kvar även fast det bara var nån meter från Quila, haha!




Onsdags:
Åkte jag inte alls ut till stallet. Behövde plugga så mamma åkte ut och tog hand om Quila. Hon ledde honom bara :)


Och lovar att inom en snar framtid så kommer massa nya bilder på Quila! :)




En väldigt gammal bild på mig och Quila när vi tävlade på Gömmargården och jag vann båda klasserna, jag var så glad kommer jag ihåg! :D
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0