Kurs för Fredrik

Idag var det ju kurs för Fredrik som jag skrev i ett tidigare inlägg. Kursen var hos Kally i hennes nya fina 20 ggr 60 ridhus. Det gick inte speciellt bra idag, Quila var jättespänd som han nästan alltid är på nya platser .. Dom håller fortfarande på att bygga på ridhuset så dom hade inte hunnit sätta upp någon dörr vid ingången än, så där var det helt öppet, så där sulle ju Quila typ halvft skena förbi varje gång! Bus ponny!

Nu har Quila också haft sönder sitt täcke helt!! Stålspännerna där fram har han kliat på så mycket nu så dom är borta! Så jävla typiskt, ett 2 veckors gammalt täcke lixom! :O
Jag förstår inte varför han har börjat klia, det har han aldrig gjort förut?! kanske för han inte gillar hals?
Aja, så nu får han bara ha sitt innetäcke och ett amigo skaltäcke över, fast ingen hals på nån av täckerna.

Imorgon ska jag be mamma ta lite kort med systemkameran också! :)
Min blogg suger verkligen nu när det inte kommer upp nya bilder, men ska bättra mig! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0