FREDAG

Gud va skönt med fredag! wiie :)
Imorgon är det ju mönstringen på Jursta så idag ska jag rida ett halvlugnt pass. Igår var det hemmaträning för Fredrik. Det gick skitbra igår! Quila var mycket bättre i formen också. Han brukar gå en aningen bakom lodplanet men igår var det mycket bättre än i tisdags då det var träning på Bröta.

Jag är hur nervös som helst inför mönstringen imorgon! Martin som ska träna är ju från tyskland så lektionen är på tyska eller engelska .. och engelska är inte min starka sida precis! Men Fredrik ska stå och tolka så det är bra. Men är ändå såååå nervööös!! Vill verkligen att det ska gå bra imorgon!!

Men önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0