Hoppning

Igår följde min kompis med till stallet och hoppade lite med Quila. Först red jag och hoppade lite, Quila va ovanligt spänd men det gick bra ändå. Jag hoppar ju inte alls ofta, men det va kul! Sen red Didi och han va spänd och gick runt när hon skulle hoppa upp så vi var tvugna att ställa honom i ett hörn, han är ju som han är när det är någon ny som ska rida ... men tillslut kom hon upp i alla fall och hoppade lite hon också ;)
Quila tycker verkligen det är kul att hoppa! :D

Och idag ska jag nog rida ut, tänkte först rida i ridhuset men det håller på att jobba med underlaget där inne så blir nog en liten uteritt och sen utebanan.

Quila har börjat få gå ute dygnet runt också, igentligen tycker jag bättre om när han står inne på nätterna och ute på dagen så han inte blir så trött ... men alla andra hästar går ute dygnet runt och Quila kan ju inte stå inne själv, men det funkar bra och han verkar trivas bra med att gå ute på nätterna också! :)

& massa nya bilder kommer när jag laddat in från kameran!


Kommentarer
Postat av: lollo

nya bilder ser man framemot:D

2010-08-12 @ 13:47:40
URL: http://lovisabjerken.blogg.se/
Postat av: Julia

vad kul! :)

2010-08-18 @ 13:38:46
URL: http://tequilajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0