Ösregn

Shit vilket ösregn det var nu på kvällen! Och självklart var det som värst när jag skulle rida ... Jag var såklart i ridhuset med tanke på vädret och det smattrade hur högt som helst på ridhustaket + att det oskade och blixtrade! Quila var ganska rädd och stannade typ och kollade upp och undrade var som stod på haha, så söt! Men det värsta slutade efter ett tag så jag kunde börja rida ordengtligt. Q var väldigt fin i traven i dag och gjorde väldigt bra skolor men bra takt och flyt. Men galoppen var inte lika bra, när jag skulle samla honom så blev det ganska knackigt så jag fokuserade mest på att rida frammåt i galoppen.

Imorgon är det träning för Pelle igen, hoppas det inte ösregnar då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0