Lite butter ...

Hej! Har inte haft någon större lust att blogga dom senaste dagarna med tanke på att helgens tävling inte riktigt gick som jag hade tänkt mig ... Dagen innan tävlingen var Q så sjukt fin! Jag var verkligen hur taggad som helst och kände på mig att det skulle gå skitbra!
Det var ju som sakt bara en klass och redan på framridningen så kännde jag att Q var väldigt spänd. Som jag berättade i ett annat inlägg så skenade Q förra tävlingen och det känndes som att det fortfarande satt i denna tävling. Han var licksom skygg fär ALLT och så fort han hörde någon stampa eller så blev han rädd och drog iväg en bit. När jag sedan kom in på banan så kännde jag redan när jag red in att det inte skulle gå bra med tanke på hur han känndes ... Eftersom han var så spänd så var han väldigt hög i formen och var väldigt svår att få kontakt med! Ritten slutade på 63,?. Så jag har inte riktigt var så glad som senaste dagarna.

Men igår höjdes mitt humör när jag red lektion för Pelle för Q var så sjukt fin! Pelle sa att han hade en jättebra takt och väldigt bra schwung. Han sa att man skulle kunna tro att det var en stor häst som red runt för han såg så ståtlig ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0