Varm dag!

Hej alla!
Det har blivit lite seg uppdatering nu på senaste tiden och det är dels för att jag haft jätte mycket i skolan och med Quila. Men nu är det sommarlov om ungefär 1 1/2 vecka och det känns helt awesome! :)

Med Quila har det gått sådär. Han har varit lite motvillig och stretig dom senaste dagarna .. Men igår hoppade jag med honom och det var verkligen jättekul! Har faktiskt saknat att hoppa lite :)
Jag har ridit ut en del också och sist var det tsm med mamma som fick låna en annan häst i stallet, och det var jättemysigt!

Typsikt nog har jag blivit jättesjuk och det känns inte alls bra med tanke på att jag ska tävla på söndag! Jag har ont i halsen, feber & förkyld. Men Quila måste ju ridas så har ätit lite alvedon så ska nog huvudvärken gå över snart iaf ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0