Lite shopping :)

Idag innan stallet åkte jag och mamma till Stigbygeln. Vi skulle köpa foder och hämta ett par Mia's lindor vi beställt sedan tidigare som nu hade kommit! :D
Men som nästan alltid när jag och mamma går in i en hästaffär har vi en tendens att komma ut med mer saker än vi hade tänkt oss haha!

Visst är den nya plastrongen helt underbart fin? Jag blev helt kär när jag provade den och tänkte direkt "den här måste jag ha"!
Den jag hade innan var väldigt fin men hade lite konstig passform tycker jag, men den här satt som en smäck! Den kommer från England och märket heter ShowQuest.
Sen fick Quila ett nytt täcke också. Ett täcke som han ska ha nu på sommarn när jag badat honom innan tävling som han ska ha på natten ifall han rullar sig så blir han inte så smutsig :)
Bild på täcket kommer senare för när jag skulle ta idag så dog mobilen, så typiskt :(

Kommentarer
Postat av: Anna

Skulle också behöva en plastrong, denna var jättefin!! Vad kostade den? :)

2011-06-21 @ 09:35:09
URL: http://annashastblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0