Vaccination + sommarbilder

Idag var vi som sagt i stallet tidigt eftersom vi hade utsläppet. Så jag red redan på morgonen för vid 12 skulle distriktarn komma och vaccinera Q och Gustav. Jag skrittade fram ute och red sedan i ridhuset. Jag hade dom nya ridstövlarna idag och hade sjukt ont i början men sen kände jag ingenting efter ett tag, så jag blev antagligen förlamad .. hehe :P
Q var i alla fall jättefin idag och vaccinationen gick snabbt och bra. Han vaccinerades mot hästinfluensan och botulism. 

Idag blev det också några härliga sommarbilder från hagen ..










Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder!!! :)

2011-07-26 @ 20:48:28
URL: http://annashastblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0