Hoppade idag!

Idag stod det hoppning på schemat! Var ju bara tvungen att hoppa idag då det stod en färdig bana i ridhuset på ca 8 hinder. Det gick bra förutom att jag testade hoppa på pessoabettet idag vilket var lite för skarpt så jag fick va väldigt lätt i handen såklart, så i fortsättningen hoppar jag på vanligt tränsbett. Det funkar också bra bara att han blir lite stark ..
Han var inte alls tittig idag trots att jag hoppade både vattenmatta och sockerbitshinder som han annars brukar kolla lite på, så det var kul!

Efter hoppningen fick Q sig ett välbehövligt bad. Men självklart så passade han på att rulla sig direkt efter i boxen så fort jag gick ifrån, haha.

Imorgon blir det att gå upp tidigt då jag & mamma har morgonutsläppet i stallet. Q & hans hagkompis Calle har också fått bytt hage då den gamla måste vila lite. I den nya finns det också lite smått gräs så dom har lite att pyssla med på dagarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0