Hemma!

Nu är jag äntligen hemma från landet! Har haft det jätteskönt med mycket skoj med kusinerna :)
Men har såklart längtat hem till Quila. Första veckan fick han ju bara gå i skrittmaskin och sen andra veckan har mamma longerat och ridit lite.

Under tiden jag varit på landet har mamma hämtat ut mina nya ridstövlar som äntligen kommit! Så igår red jag i dom och fyfan vad ont jag fick! Men dom är så sjukt snygga, är jättenöjd :)

Känslan igår var väl inte på topp precis. Quila var tung i handen och älgade bara på ... Och bättre blev det ju inte när jag hade svinont av ridstövlarna, haha! Så idag rider jag nog i dom gamla så det blir bra ridning :)


Kommentarer
Postat av: Kally :)

Ja det finns inge värre än nya ridstövlar!;)

2011-07-26 @ 13:01:26
Postat av: Frida

vad är det för ridstövlar? :)

2011-08-06 @ 12:13:32
URL: http://ponnydressyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0