Min förra ponny

Det kanske inte är så många som vet men jag hade faktiskt en ponny innan vi köpte Quila. Han hette Bimlis Vallixi men jag kallade honom Bimmis. Han var en new forest och han var född 1994. Han var min första egna ponny och jag fick honom i oktober 2006 och jag hade honom i ett och ett halvt år. Han var verkligen världens sötaste ponny. Men jag var ju väldigt liten när jag fick honom och han var en D-ponny så han var ju väldigt stor för mig i början! Men jag hade väldigt kul med honom, jag kunde tolka med honom, rida ut själv, göra precis vad jag ville och han var alltid världens snällaste! Det är klart att han hittade på bus men han var aldrig elak. 
Anledningen till varför vi sålde honom var väll att jag började känna mer&mer att jag ville rida dressyr och Bimmis hade ingen direkt potencial för dom högre klasserna. Men under tiden jag hade honom tävlade jag mest hoppning, vi tävlade typ ld & lc och nån enstaka dressyrtävling.


Men visst är han helt underbart söt? Min lilla snutt ♥



Kommentarer
Postat av: Pia

Åhh våran gulleplutt! <3<3<3

2011-01-30 @ 10:34:47
Postat av: MIckan

Ohh, sööta Bimmis!<3

puss

2011-01-30 @ 11:10:51
Postat av: Julia

Jaa! Lilla bimmie boy <3

2011-01-30 @ 18:00:49
URL: http://tequilajulia.blogg.se/
Postat av: Anna

Sötnosen! :) Vad duktig du va igår Julia!!!! :) Quila såg superfin ut!!!!



kramis

2011-02-02 @ 06:37:34
URL: http://annashastblogg.blogspot.com
Postat av: Sara Trygg

Hej!

Vad roligt det var att veta lite saker om honom, jag äger honom nu ! :D

Han är alltid lika söt :)



Sara

2011-03-28 @ 22:55:35
Postat av: Julia

Hejsan!

Jaha, så det var du som köpe honom från ridskolan, gud vad roligt att du kommenterade på min blogg :D

Går det bra med honom? Mår han bra?



2011-04-20 @ 11:56:11
URL: http://tequilajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0