Tävling imorgon!

Nu börjar jag äntligen bli lite friskare. Har fortfarande en jobbig hosta och snorig men har i alla fall inte ont i huvudet längre, så det är skönt. Gullan var snäll och tog Quila igår eftersom jag måste få chans att bli någolunda frisk nu innan tävlingen imorgon. Idag ska jag rida igenom hela programmet och sen smörja alla saker. Tyvärr är det ju alldeles för kallt nu för att bada Quila så jag får försöka göra så han ser så ren ut som möjligt, dvs att rykta och massa glansspray hehe ;) 

Imorgon blir det förhoppningsvis massa bilder från tävlingen! Önska mig lycka till! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till älskling! <3

2011-02-26 @ 22:12:32
Postat av: Anna

Lycka till Julia!!! Jag hållar tummarna! Kram

2011-02-27 @ 06:24:03
URL: http://annashastblogg.blogspot.com
Postat av: Kally<333

Lycka till!!!;)

2011-02-27 @ 21:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0