sjuk!

Så himla typiskt, jag har gått och blivit sjuk! Har jätteont i halsen, hostar och lite ont i huvet :(
Är också så himla trött på den här kylan! Man hinner ju knappt komma utanför dörren innan man är helt genomfrusen! Men nästa vecka är det sportlov, och veckan efter sportlovet åker jag och en kompis till Åre, så sjukt nice! Alltså är jag ledig i 2 veckor, skööööööönt :)

Igår i alla fall så var det träning för Fredrik på Bröta. Quila var ganska spänd men känndes annars väldigt fin i formen och så. Jag önskade att vi skulle rida mycket slutor eftersom det är tävling på söndag och slutorna är typ det enda som vi måste träna extra mycket på. Men som ni vet så har vi tränat väääldigt länge på slutorna nu, Fredrik har hjälpt till mycket med dom och suttit på Quila en del men Quila är fortfarande inte bra! Han är verligen svår att lära saker ... men vi kämpar vidare! Han blir lixom hur spänd som helst och då är det ju helt omöjligt att försök rida en sluta, så jag försöker hela tiden typ leka fram slutorna och då börjar det gå liite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0