Om trävlingen

Var ju som sagt på Täby igår och verkligen fin anläggning, dom har ett ENORMT ridhus så det fick plats både framridning, colecktingring + tävlingsbanan. Verkligen skönt också att det inte var så kallt också.
Men i alla fall, det gick inte så bra igår. Har ju inte tävlat på ett tag nu heller. Han var hur fin som helst på framridningen men sen så fort vi kom in på banan så blev han spänd (som vanligt) och då är han så svår att rida när han bara stänger av och inte lyssnar på skänkeln eller något. Men vi fortsätter träna, träna & träna.

Blev en del bilder i i alla fall från framridningen men jag vet inte vad man ska ha för inställning eller något när man ska ta rörliga bilder så dom är tyvärr lite suddiga :(



Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fina ni är!! Tränset är sjukt snyggt :)

Jag måste oxå lägga upp lite fina foton på min blogg! Får flirta med min pappa som kommer nästa helg att han tar med sig kameran!!!

2011-02-28 @ 15:56:55
URL: http://iashastar.blogspot.com
Postat av: Kally<333

synd på tävlingen, men var ju ändå första på rätt länge<3 fint pannband!;)<33

2011-02-28 @ 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0