UPPDATERING!!

Hej allihopp! Är verkligen ledsen för denna urdåliga uppdatering! Men har haft väldigt mycket i skolan den senaste tiden så har inte hunnit med tyvärr :( Men ska berätta vad som har hänt den senaste tiden! 

Jag har ju som sakt fyllt 15 år och fått massa fina presenter som jag visar i nästa inlägg. Jag har tävlat en del och det har både gått bra och dåligt .. Förr förra helgen när vi var i Kumla kom jag 2:a i en LA:1, och nu i helgen när vi var i Vikbolandet så kom jag 3:a i Lagtävlandsprogrammet. Jag har ju som vanligt ridit LA:P1 också och det har gått lite upp och ned, men senaste gången fick jag 62% och det känns ändå helt ok med tanke på att skolorna inte är helt perfekta än! 

Jag har också ridit mycket lektioner, har ju som sakt ridit för Pelle Duvefelt och tycker han är jättebra så nu har jag fått en fast plats för honom varannan onsdag, superkul! Har också ridit för Hanchen Ressle som jag ridit för förut och hon är riktigt bra hon med, men hon kan tyvärr bara komma lite då&då till oss .. Rider fortfarande för Fredrik Böhling nästan varje måndag. Men som ni kanske vet så red jag för Traudi Björling förut? Men henne har jag slutat för, för det var alltid så mycket folk i ridhuset där vi var och tränade för henne så det var väldigt jobbigt .. 

Juste! Jag tror inte jag har berättat heller att jag ska praoa hos Kristian von krusenstierna? Det ska jag göra 2 veckor efter påsklovet. Hoppas det kommer bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0