Mot stallet

Nu vaknade jag precis och ska väll börja göra mig i ordning för att ta tåget & bussen till stallet. Idag är en sån dag då jag ska frisera Quilas man, smörja, städa lite i skåpet & sånt som man aldrig hinner göra på vardagarna.

Igår hoppade jag med Quila på utebanan och han tyckte det var jättekul! Han letade efter hindrerna hela tiden så jag antar att han var glad att få hoppa lite :) Efter jag hoppade så red jag en annan häst stallet som heter Nacktime men kallas för Liten. Det var ovant att rida stor häst eftersom jag inte gjort det sen vi hade Frippe. Men det var roligt att prova på något annat! :)

Igår hos Kristian fick jag stå med honom och testa tömköra hans häst Scoban. Fick lära mig mer om tömkörning som verkligen behövdes så det var jätteroligt!! :D


Min bebis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0