Ridhuset

Först när jag kom till stallet så stod jag och ryktade Quila ett tag så han blev jätteblank och fin :)
Sen red jag i ridhuset och han kändes helt OK. Jag tog inte upp honom alls i formen idag utan han fick bara gå lång och låg i alla gångarter. 

Och imorgon ska jag rida lektion för Traudi Björling på Uringe! Ska bli jättespännande! Har aldrig tränat för henne förut eller varit på Uringe , så det ska bli kul! :D
Fredrik var tyvärr bortrest idag så det var därför det inte blev någon träning för honom .. för vi brukar ju alltid åka iväg till Bröta annars som ni vet? 
Men det ska bli kul att prova någon annan! :)




Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att ni ska komma till oss!

Vi ses i kväll! :)

2010-12-21 @ 15:24:33
URL: http://annashastblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0