Träning

I Tisdags var det träning för fredrik igen, som varje tisdag! Vi hade pratat om att Fredrik skulle sitta på Quila för att bara känna hur han känns att rida och så, jag tycker det är jättebra om ens tränare kunde sitta på sin häst nån gång så tränaren vet lite hur hästen är att rida. Men Quila va ganska spänd så vi skippade det ..
Men i alla fall så var Quila fin, vi tränade bakdelsvändningar, öppnor och slutor.
Och när man rider för Fredrik så får man läxor i en ridbok varje vecka, jag tycker boken är bra men ganska jobbig, man får nya läxor varje vecka. Fast jag har slarvat lite med min så har haft samma läxa några veckor nu eftersom jag inte riktigt kunnat den hehe .. :P

Idag funderar jag på att skritta ut en sväng i skogen och sen rida i ridhuset. Dom har lagt in fibrer i ridhusbotten nu så underlaget är helt perfekt nu!! :D

Fux vallack född 2002


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0