UPPDATERING!

Förlåt för en riktig dålig uppdatering .. Men har haft väldigt mycket att göra i skolan så det har licksom vart prio 1.
Men i alla fall så ska jag berätta om den senaste tiden nu ..

Först och främst så kan jag berätta om tävlingen som var för ett tag sen. Den gick inte alls bra! Jag red fel väg två gånger! Och så var Quila ganska spänd eftersom det var ett tag sen vi tävlade .. 
Mönstringen som var dagen innan gick skitbra! Så det var skitkul :)
Fick lära mig jättemånga bra övningar som verkligen funkar skitbra!

Det har hänt en dålig sak också! Min finaste lilla prins var inte helt ren förra tisdagen när jag red för Fredrik!! :'(
Han var inte halt, men har tog något kortare steg med vänster fram ...
Så han fick ledas i 5 dagar och sen provade jag att hoppa upp och känna på honom, och då kände jag ingenting och Fredrik såg heller ingenting i tisdags .. Så ska rida på som vanligt nu igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att han blev bra!!!



Kram

2010-12-12 @ 20:09:02
URL: http://annashastblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0