Lektion ikväll!

Igår red jag en liten snabbis på utebanan innan vi skulle ha möte i stallet, det gick ganska bra. Det stod en stor maskin parkerad inne på banan så Q var lite tittig och hoppade åt alla håll i början med sen skötte han sig riktigt bra! Men jag tycker det är bra att träna hästen på lite olika saker, och denna gång blev det att kunna rida samtidigt som det står en maskin parkerad mitt på banan! :)

Ikväll är det lektion för Pelle, äntligen säger jag bara! Har verkligen saknat att börja träna på riktigt nu när man vet att Quila är helt fräsch och allt! Så nu ska jag göra mig i ordning och bestämma outfit till ikväll och sen åker jag till stallet :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Jippie! Träningen ska bli så himla kul!!!!

Vilken outfit blir det????

2011-11-02 @ 14:07:38
URL: http://iashastar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0