Shopping från Stigbygeln!

Provade rida Quila på det nya bettet igår. Han känndes verkligen jättefin! :)
Idag tror jag att jag ska trava lite på vägen om det inte är för hårt, och sen ska jag rida i ridhuset. Men ikväll är det ju tävling på Runsten så jag&mamma ska åka dit ikväll och kolla. Alla som är med är ju dom jag vanligtvis brukar tävla mot men jag har valt att träna lite mer just nu så det är därför jag inte är med. 

Igår var ju jag&mamma på Stigbygeln igen för att lämna tillbaks mammas jacka. Och som vanligt så slutar det alltid med att det bara är jag som får ridkläder och ridsaker och mamma får ingenting, hehe :)



Jättefint shabrak från schockemöhle sports!



En sjukt snygg mörkbrun typ softshell jacka från Equiline!




Snygga va?







Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefina saker!!! :)

2011-01-28 @ 22:09:27
URL: http://annashastblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0