Vaccinerad

Förlåt för dålig uppdatering dom senaste dagarna, men har har inte haft tid att blogga. Förra veckan så blev Quila vaccinerad, så den första dagen så ledde jag honom bara, sen andra joggade jag honom i ridhuset. Och i Fredags red Gullan, hon sa att det hade gått bra, kul! :)

idagvar jag ända borta i Flen på tävling med Didi och Swing, det var deras första regionala tävling! Och i LB:n red hon felfritt och La:n fick hon 11 fel, en rivning, ett stopp + tidsfel. Men i LB:n kom hon i alla fall 2:a!! STORT GRATTÍS! NI VAR SÅ DUKTIGA! :D

Jag red i ridhuset idag.Quila var lite spänd för det var grävskopor som höll på utanför ridhuset, men han skötte sig bra ändå.


Fin bild på Quila som jag snodde från Gullans album hehe :)


Kommentarer
Postat av: didi

tack gumman :) o tack för all hjälp! jättekul att du var med :) <3

2010-09-13 @ 18:47:42
Postat av: Julia

det var jättekul! och du är sååå duktig, puss <3

2010-09-14 @ 16:19:51
URL: http://tequilajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0