Trimma i ridhuset

Trimmade i ridhuset idag. Började som vanligt med att göra olika rörelser i skritt. Gjorde öppnor, skänkelvikningar, bakdelsvänningar och slutor. Slutorna gick jättebra att göra på långsidan men så fort jag ska göra på nån linje då inte väggen är som stöd så blir det jättesvårt, men lite bättre var det än vanligt. Sen red jag mycket övergångar från galopp till skritt, och från skritt till galopp. Han känndes fin idag! :)

Sen när jag kom in till stallet igen så kissade han på gången, stackarn! :( Tänkte inte på att jag hade haft honom uppställd ett bra tag innan ridningen, skulle ju ha släppt in honom i boxen direkt innan jag skulle ridit :P





Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja lilla stackarn!!! :O Puss <3

2010-09-29 @ 14:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0