Tävling på Björklinge

Idag tävlade jag på Björklinge. Först red jag LA:2:an som gick SKIIT DÅÅÅLIIIGT! Quila var jättespänd och han bröt av i förvända galoppen .. :(
Sen red jag LA:P1:an och den gick såå mycket bättre! Är faktiskt jättenöjd i den klassen. Quila var avspänd och slutorna var helt ok ( han brukar ha lite problem med dom ) så det var kul! :D
Igentligen skulle jag starta andra klassen vid 5, och första klassen startade jag vid halv 10, och då  skulle det ju dröja 7 timmar innan andra start!! Men som tur var så kunde jag få sättas in vid en strykning som var vid 2 istället så jag fick starta tidigare! :)
Och så vill jag säga grattis till årsta-runsten laget som kom 2:a idag, BRA JOBBAT TJEJER! :D

Och blev tuvär inga bilder idag, jag&mamma glömde helt bort att fota :(

Nästa tävling är skol DM på torsdag .. ;)



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att det gick bra i andra klassen och att du var nöjd!! Ni e sååå duktiga!!!

2010-09-20 @ 15:03:45
URL: http://annashastblogg.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Jättebra ridet i andra klassen! (LA:P1) Du är så duktig! Puss mamma <3<3<3

2010-09-21 @ 11:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0