Tävling imorgon

Idag släppte vi ihop Quila med en annan häst.  Det gick jättebra! SKÖÖNT! Var verkligen orolig att det inte skulle funka, men hästen Quila släpptes ihop med var verkligen hur snäll som helst. Och Quila verkar till och med bestämma över honom! Fast Quila är ju väldigt ranghög.

Sen så skrittade jag ut en bit i skogen med Hanna. Sen gick jag in i ridhuset och red mycket lösgörande, red inte alls länge för han kändes väldigt fin och så är det tävling imorgon. Tuvär kan inte Gullan ( min coatch ) följa med imorgon, men vi hoppas att det ska gå bra ändå! :)


gammal bild :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejj!

Tack så mycket :) Hur går det för dig och quila nu förresten?



Kommer och hälsar på er på tisdag vid per-träningen :)

2010-09-04 @ 23:09:55
Postat av: Julia

Det går jättebra!Ska bara vässa lite mer på slutorna så blir allt toppen till sist! :)



Okej vad kul, då kommer jag och kollar! :D

2010-09-05 @ 09:00:01
URL: http://tequilajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0