Tävlade! Och ramlade av ...

Tävlade ju idag! Första klassen kändes inte alls bra. Började med att jag skulle skritta till framridningen och Quila blev rädd för något och kastade sig och vände om, och jag var helt borta i nån annan värld och var inte alls beredd på det så jag slängdes av i diket och slog i ryggen. Sen i alla fall så blev det väldigt lite tid att rida fram och sen skulle jag in på banan och Quila var hur spänd som helst där inne.

Men sen i alla fall så laddade jag om till nästa klass, och då jag bestämde mig för att jag skulle gå ut där i från och känna mig hyffsat nöjd. Och det gjorde jag!! Quila var mycket mycket mer avspänd och jag tyckte själv att öppnorna var dom bästa hitils på tävling! Sen det enda som inte riktigt sitter helt perfekt ännu är slutorna, men det övar vi på! :)

Tyvärr blev det inga biler från dagens tävling ... :(
Men här är en annan bild från.



Kommentarer
Postat av: Pia

Bra kämpat trots en dålig början... <3 Puss & Kram!

2010-09-06 @ 14:12:25
Postat av: Julia

Tack mami! Puss <3

2010-09-06 @ 15:37:05
URL: http://tequilajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0