Regn, regn och regn ...

Så fort jag kom till stallet idag så tog jag in Quila från hagen eftersom regnet bara ös ner. Quila leddes ju bara igår så han var hur på tårna som helst idag! Quila är ju en sån häst som typ aldrig kan vila, för då blir han helt gaaalen! :O

Red såklart i ridhuset med tanke på vädret hehe :P
Quila var pigg och verkligen på tårna. Så gjorde saker hela tiden, typ volter, skänkelvikningar, öppnor och sånt hela tiden så han fick tänka på annat än bara springa och gnägga ..
Och när jag red i höger galoppen så var han tusen gånger bättre! Blev såååå glad!
Han var ju säkert bättre eftersom Fredrik satt på honom i torsdags ;)

Kommer åka tillbaka till stallet senare ikväll och bada Quila, smörja sakerna och sånt :)


Här kommer lite bilder från idag :)












Quila älskar verkligen att han har ett fönster ut i sin box så han alltid kan se allt som händer på gården :P




Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder!

Jag vill också ha ett sånt där regntäcke!!!

2010-09-19 @ 07:34:35
URL: http://annashastblogg.blogspot.com/
Postat av: didi

lycka till gumman<3

2010-09-19 @ 19:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0