Gårdagens träning

Det gick verkligen bra igår för Fredrik! Quila var verkligen avspänd och mjuk. I början tyckte jag att han var lite seg bara för jag är så van vid att han alltid är så pigg. Vi red som vanligt mycket öppnor och slutor. Red också mycket galopp på volten. Quila är ju som jag sakt förut svårare i högergaloppen än i vänster, får lixom inte riktigt igenom honom helt där, skitsvårt! Men ska ju rida för Fredrik imorgon också, och då ska han rida Quila! Ska bli riktigt kul att se! :D

Idag ska jag rida ut, och sen kanske rida lite på volten och rida lösgörande. Ska i alla fall inte trimma stenhårt idag.





Kommentarer
Postat av: Kally<33

Tack.. jag vet han var jätte rädd för domarbordet. Hoppas det går bra när fredrik rider! XD<333

2010-09-15 @ 21:20:57
URL: http://stallslottan.blogg.se/
Postat av: Julia

Aa, det var Quila också!

Hoppas jag med, ska bli skitkul att se han rida Quila! :D <3

Vi ses i helgen på Björklinge! :)

2010-09-16 @ 08:57:17
URL: http://tequilajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0