Utebanan

Igår: Var ju Jessi och Emma med mig i stallet. Vi kom ju så pass tidigt så alla hästar hade in kommit in än, så vi gick och tog in Quila. Quila är ju så att så fort han är ensam så blir han jättenervös så när vi tog in honom i stallet så var han ju själv så han gick runt lite och gnägga ... Och Jessi och Emma är ju inte hästvana så dom vågade inte borsta så mycket, haha! :)

Red i alla fall ett ganska lugnt pass på volten. Jessi tog massa kort på mig och Quila som jag hoppas kommer komma upp här på bloggen snart!

Idag: Åker jag inte ut till stallet alls. Gullan ska rida Quila idag.

Och nu har också en hemsida skapats på stallet där Quila står, hemsidan heter http://lovholmen.se :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0